אחריות

אחריות

כדי שהרהיטים ישמשו אתכם במשך שנים רבות, המומחים שלנו ממליצים:

–          להשתמש ברהיטים בחדרים חמימים ויבשים, שבהם אחוזי הלחות אינם עולים על 40-60% וטמפרטורת האוויר הינה בין 18-25˚C.

–          יש להימנע מחשיפת הרהיטים לשמש.

–          יש לשמור על הרהיטים מפני פגיעות מכניות.

–          יש לשמור על הרהיטים מפני השפעת גורמים כימיים, אדי מים או הצטברות מים ולהימנע ממגע עם חפצים חמים על ידי שימוש בחומרים מבודדים.

ניקיון הרהיטים:

יש להשתמש במטלית רכה עם מים וסבון שאינו מכיל אצטון, שמנים אתריים, חומרים שוחקים וכו’.

כמו כן, יש להקפיד על חלוקה שווה של משקל בזמן השימוש ברהיט:

–          ארגזים – משקל העמסה שאינו עולה על 5 ק”ג.

–          ארגזים עם מטבוקס – לא יותר מ-15 ק”ג.

–          מדפים אופקיים – לא יותר מ-40 ק”ג למטר מרובע.

–          על הדפנות האופקיות העליונות – לא יותר מ-10 ק”ג למטר מרובע.

חובה לבצע את הרכבת הרהיטים על ידי מומחים. אין לזרוק את האריזות של הרהיטים עד תום ההרכבה, כי בדרך כלל מופיעים עליהן הוראות הרכבה, פתרון בעיות ותשובות לשאלות שעשויות להתעורר בעת ההרכבה.

אחריות היצרן:

במידה ומתגלה פגם כלשהו המכוסה על ידי האחריות, יש לזכור כי ניתן לפנות לחנות עד 12 חודשים מעת הרכישה, בצירוף החשבונית המקורית, התגית ואריזת המוצר.

לתשומת לבכם: האחריות לא חלה על החלקים המתחלפים, כגון נורות, מסננים וכו’.

המלצות לשימוש ברהיטים:

–          אין להפעיל כוח בזמן פתיחת דלתות, מגירות וחלקים אחרים הניתנים להזזה.

–          יש לשמור על דלתות הזזה ועל מנגנוניהן מפני מכות, פגיעות ודחיפות, כדי שהגלגלים לא יצאו מהמסילות.

–          יש לשמור על המשטחים וחלקים אחרים של רהיטי המטבח מפני הרטבה במים.

היצרן שומר לעצמו את הזכות:

להחליף חלקים ופורניטורה במוצריו.

לעשות שינויים בקונסטרוקציה של הרהיט אשר לא יגרמו לשינוי במראה החיצוני או בפונקציונליות של הרהיט.

הימצאות פגמים קטנים על המשטחים הפנימיים של הרהיט שלא נראים מבחוץ.

שימו לב! האחריות ניתנת אך ורק במקרה ולא הייתה חריגה מתנאי השימוש ברהיטים.

מתי לא חלה האחריות?

–          בתום תקופת האחריות.

–          במידה ותנאי השימוש לא היו נאותים, או שהרהיט הובל ללקוח באופן עצמאי.

–          במידה והרכבת הרהיט התבצעה באופן עצמאי ולא על ידי מומחה.

–          אם נעשה שימוש חריג ברהיט, שאינו לפי ייעודו.

–          אם היה שימוש לא נכון ברהיט או שתנאי השימוש ברהיט לא מולאו.

–          אם על הרהיט לא מופיע תג או אמצעי זיהוי אחר של החברה.

–          אם נעשה שינוי בקונסטרוקציית הרהיט על דעתו של הלקוח.

–          אם התבצע פירוק או שיפוץ עצמאי של הרהיט.

כבר עוזבים?

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם מעצב/ת פנים