שולחן סלוני מזכוכית

שולחן סלוני מזכוכית

הזכוכית המחוסמת בעובי כ -10 מילימטרים חזקה במיוחד – כמעט בלתי אפשרי לשבור אותה בטעות, רק אם לעשות מאמץ בכוונה. אבל גם זכוכית שבורה אינה מסוכנת – היא לא מתפוררת מפני שמצופה בסרט מגן מיוחד.

ולא רק את הזכוכית

כאשר מדברים על שולחנות לסלון מזכוכית, בדרך כלל מתכוונים לפלטה מזכוכית, אבל בסיס גדול, אשר דומה לבסיס של בניין, שלד יציב או רגליים בצורה מיוחדת יכולים להיות עשויים מחומרים אחרים.

• עץ. הוא משתלב עם זכוכית באופן אידיאלי, ולכן בסיס או מסגרת מעץ נראים טבעי ויפה, במיוחד אם רואים טקסטורה וצבע של עץ טבעי. שולחן כזה הכי מתאים לעיצוב פנים קלאסי או לחדרים בסגנון קאנטרי.

• מתכת. שולחן עם בסיס ממתכת מתאים לא רק לחדר בסגנון היי טק, אלא גם לסגנון הבארוק או קלאסי, במיוחד כאשר בשולחן יש אלמנטים מפורזלים ורגלי השולחן מעוצבים בצורה בלתי רגילה. פתרון טוב – מתכת מצופה כרום, אשר מדגיש ברק של זכוכית ונראה כמו מראה וגם יוצר רושם של חוסר משקל.

• רק זכוכית. שולחן זה מתיישב בקו העיצובי של ריהוט יוקרה, אם המוצר כולו מיוצר מזכוכית, זה עושה רושם שהוא בלתי נראה, כאילו נמס בחלל, נטול משקל. שולחן כזה הוא אלמנט עיצוב פנטסטי. הוא משמש כרקע בלבד עבור אלמנטים בהירים אשר הופכים להיות מרכזיים בעיצוב הפנים: על השולחן הזה אגרטל מעוצב, צלחת קרמיקה גדולה, אלבום רפרודוקציות או תמונה במסגרת מקורית נראים כמו קישוט מרכזי ומושכים את העין, כמו מגנט. היופי והשלמות של השולחן הופכים לדבר שולי. שולחנות סלון מוצגים בחנות Gamma Line במידות שונות עם פלטות בצורות שונותשולחנות קפה מיוצרים על ידי מעצבים מודרניים והם פונקציונליים מאוד:

גם כאשר הם ממוקמים במרכז החדר, במידת הצורך ניתן בקלות להעביר אותם אל הקיר ולפנות מקום למשחקים או לריקודים. אם פתאום באים אורחים הביתה – אתם יכולים לקרב את השולחן לספה ולשים עליו צלחות עם כיבוד קל או מערכת כלים לתה. עוד דבר נחמד נוסף בעיצוב השולחנות – גלגלים נוחים וחזקים המאפשרים להעביר אותו בקלות. תעיינו בקטלוג של Gamma Line – ואתם ללא ספק תמצאו שולחן סלוני מזכוכית, העונה על כל הדרישות שלכם.

שיתוף ב-

מוצרים שעשויים לעניין אותך

כבר עוזבים?

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם מעצב/ת פנים