שולחן לפינת אוכל

שולחן לפינת אוכל הוא “מוקד המשיכה” של כל בני המשפחה, סמל של נוחות ואווירה משפחתית. לכן כל כך חשוב שהוא יהיה חזק, יציב ובעל עיצוב אטרקטיבי. אין ספק שבחירת שולחן לפינת האוכל אינה משימה קלה, אבל בעזרת מבחר רחב של רהיטים שמציעה גאמה ליין חנות רהיטי יוקרה בחיפה ניתן לבצע את המשימה הזאת באופן היעיל ביותר.

 

שלב 1 – קביעת מאפיינים של שולחן לפינת אוכל

את המידות שלו, צורתו, מספר רגלים, סוג בסיס, מאיזה חומר הוא עשוי, העיצוב והצבע שלו. אם תיקחו בחשבון את כל הדברים האלה תוכלו לרכוש שולחן לפינת אוכל שישתלב מצוין בעיצוב המטבח שלכם או בחדר האוכל. כאשר אתם בוחרים מקום לשולחן בחלל פינת האוכל שלכם, תזכרו שעליכם להבטיח גישה קלה לשולחן מכל הצדדים בעת הכנת השולחן לארוחה, בנוסף, רצוי לשים לב שהוא לא יהווה מכשול במעברים.

היבט חשוב בבחירת שולחן לפינת אוכל הוא הדגם שלו

רגיל או טרנספורמר. קיימים כמה מנגנונים של שולחן טרנספורמר:

  • מתרומם שיכול לשנות גובה ואורך
  • נפתח (עם חלק נוסף)
  • מתקפל (שולחן ספר)

וגם, כמובן תשימו לב לחומר שממנו הוא עשוי: שולחן שמיוצר מסיבית (MDF) לא יעניק עמידות למשך שנים רבות בניגוד לשולחן שעשוי מעץ מלא, משטח עשוי אבן טבעית או מלאכותית עלול ליצור עומס עצום על הרצפה, לכן עליכם לקחת גם את זה בחשבון בעת בחירת שולחן לפינת אוכל.

למשטח עשוי זכוכית יש יתרונות רבים

הוא נראה יוקרתי, קל לניקוי, לא סופג נוזלים ולא מתעוות.

גמא ליין מציעה שולחנות אוכל מיצרנים אירופאיים, עם המשטחים העשויים מזכוכית מחוסמת. המראה האלגנטי שלהם ושילוב של נוחות ובטיחות מדהימים. החנות מציעה מבחר רחב הן של שולחנות אוכל, כולל שולחנות טרנספורמרים, והן של פינות אוכל יוקרתיות. פינת אוכל כוללת שולחן זכוכית וכיסאות נוחים לישיבה, עם ריפוד איכותי וקל לטיפול. רכישה של שולחן אוכל אחד בלבד או פינת אוכל קומפלט אופנתיים ויוקרתיים שתרכשו בחנות הרהיטים שלנו, יעניקו מראה נהדר וייחודי למטבח, לחדר האוכל או לסלון שלכם!

פינת אוכל עשויה מזכוכית משתלבת מצויין גם בדירה קטנה ונעימה, גם בחדר אוכל מפואר בבית כפרי וגם בדירת סטודיו מודרנית מרווחת עם עיצוב פנים מודרני. זכוכית משתלבת מצוין עם רוב החומרים, עם עץ, מתכת, קרמיקה ופלסטיק, לכן בסיס ורגלי השולחן לעתים קרובות עשויים מהחומרים האלה. ישנם דגמים עם רגליים מראטן, עם רגליים מפורזלות או רגליים מרופדות בעור. בעיצובים מודרניים תומכים לשולחן מוברגים ישירות למשטח, לכן השולחן נראה קל ומעודן, בעת היותו עמיד ואמין. פלטות שולחן הפופולרית ביותר הן בצבע לבן וקריסטלית שקופה – אלה משטחים אוניברסליים שמתאימים לכל עיצוב פנים. שימו לב גם לזכוכית שחורה: פלטה מהחומר הזה לפעמים נחשבת בטעות לאלמנט של סגנון גותי או של פאר מעושה. משטח מזכוכית שחורה נראה מאוד יפה ומסוגנן ויכול להפוך למוקד תשומת לב בפנים של כל בית.

טיפים לבחירת כיסאות עבור שולחן לפינת אוכל

  • כיסאות פשוטים בצבעים מונוכרומיסטיים עם רגליים ממתכת מצופה כרום מסביב לשולחן אוכל מזכוכית יעניקו לחדר עיצוב בסגנון היי-טק;
  • כיסאות עם משענות גב העשויות מראטאן או מבמבוק מתאימים לסגנון אקולוגי;
  • משענות גב מעץ מעוטרות גילופים עם מוטיבים של פולקלור – מתאימות לסגנון קאנטרי;
  • אלמנטים מפורזלים משלימים עיצוב פנים בסגנון פרובנס. הפעילו דמיון ויצירתיות.

בחרו שולחן לפינת אוכל, רהטו את חדר האוכל עם פינות אוכל יוקרתיות של Gamma Line – והבית שלכם יהיה יפה ונוח למופת.

כבר עוזבים?

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם מעצב/ת פנים