שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

אנחנו לא עובדים בשיטה רגילה. לדוגמה סלונים אנחנו בונים יחד עם הלקוח באפליקציה מיוחדת שמראה ישר את התוצאה הסופית ואיך הסלון יראה באותו הרכב וצבע שנבחר. בנוסף אנחנו נותנים ללקוחותינו את כל העזרה הנדרשת מייעוץ של מעצב ועד פרוייקט מ-א׳ עד ת׳ הכולל את השלבים: מתכנון ופיקוח על קבלנים ועד אבזור וריהוט מלא לכל הבית כולל אביזרי נוי.

אנחנו עובדים עם היצרנים המובילים באירופה. המדינות מהם אנו מייבאים רהיטים: איטליה, גרמניה, בלגיה וספרד.

 

אנחנו נציג בלעדי של כל המותגים אותם אנו מציגים באולם התצוגה. זאת אומרת בלי שום מתווכים באמצע. לכן אתם תקבלו מחיר מיד ראשונה ישירות מהיצרן!

 

את המוצרים הכי מבוקשים אנחנו משתדלים להחזיק במלאי. עם זאת, רוב הרהיטים שלנו עוברים התאמות עבור לקוחותינו ואז צריכים להמתין להם בין 3 ל-4 חודשים בממוצע. במקרים כאלה אנחנו גובים רק מקדמה ואת היתרה משלמים רק לפני האספקה בפועל. בנוסף לזמן ההמתנה אם יהיה לכם צורך נספק ריהוט זמני חינם.

אנחנו כבר 16 שנה עומדים לשירותכם וכבר הספקנו להפוך לחנות הבית של אלפיי לקוחות!

 

למרות שכל כל הרהיטים שלנו מאירופה, אנחנו מזמינים אותם בהתאמה מושלמת לפי הצורך של לקוחותינו! אפילו מערכות ישיבה אנחנו מייצרים בכל מידה.

 

אנחנו מייבאים רהיטים לא רק מעוצבים הלא גם אורטופדיים! רוב הסלונים שלנו מגיעים עם מילוי מיוחד שנקרא Bultex שנותן תמיכה מושלמת לכל הגוף ולא מקבל דפורמציות לאורך שנים רבות.

אנחנו מקפידים לייבא רהיטים רק מחומרים עמידים וזה לא משנה על איזה פריט ריהוט מדובר! אם מדובר בבד למערכת ישיבה אז הוא יהיה עמיד ביותר וגם מתנקה בקלות! אם זה שולחן לפ״א אז לרוב זה קרמיקה! וכך גם ביתר הרהיטים שלנו.

כבר עוזבים?

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם מעצב/ת פנים